تحولات لبنان و فلسطین

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) گفت: تحکیم بنیان خانواده، محور اصلی فعالیت‌های مرکز مشاوره این آستان است‌.

تحکیم بنیان خانواده، محور اصلی فعالیت‌های مرکز مشاوره میقات الرضا (ع)
مهدی قاسم‌زاده با اشاره به این که مرکز مشاوره میقات الرضا (ع)، سال گذشته راه‌اندازی شد، اظهار داشت: فعالیت‌های این مرکز در راستای ارائه راهکارهای راهبردی، برگرفته از منابع دینی و برای رفع آسیب‌ها در حوزه خانواده انجام می‌شود.

وی گفت: مرکز مشاوره میقات الرضا (ع)، مستقر در فرهنگسرای حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع)، با استفاده از ظرفیت ۱۰ نفر از مشاورین برجسته شهرستان طبس، به ارائه خدمات مشاوره‌ای اسلامی می‌پردازد.
قاسم‌زاده ادامه داد: مشاوره خانواده، زوج‌درمانی، تربیت فرزند، آموزش مهارت‌های زندگی، مشاوره قبل ازدواج، مشاوره دوران عقد و نامزدی و مشاوره تحکیم خانواده و مشاوره فردی، از جمله موضوعاتی است که از سوی این مرکز دنبال می‌شود.
وی در خصوص فعالیت میز خانواده در آستان مبارک برادر گرامی امام رضا (ع) نیز گفت:  پس از پایان دوره تربیت مربی سبک زندگی خانوادگی که توسط آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری آل یاسین با حضور ۸۰  فراگیر در شهرستان طبس برگزار شد، فراگیران این دوره در مناسبت‌های مختلف در قالب برنامه‌ای  تحت عنوان «میز خانواده» در حرم مطهر حضرت حسین بن موسی الکاظم (ع) ارائه خدمت می‌کنند.

منبع: آستان نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.